Er du lei av endeløse telefonkøer og dumme chatboter som misforstår? Har du opplevd at noen spørsmål er for store for nettet eller at automatiske telefontjenester ikke kan gi deg den hjelpen du trenger? Går det rett og slett for mye tid hver gang du kontakter banken din? I så fall er sjansen stor for at bedriftsbanken din ikke oppfyller behovene dine.  

Når du driver egen bedrift har du bedre ting å bruke tiden din på enn bank. Likevel bør banken din være noe mer enn et nødvendig onde. Bedriften din fortjener en bank som gjør sitt beste for at du skal lykkes.

SMB-segmentet har lenge vært underbetjent hos mange banker. Disse bedriftene er viktige for verdiskapningen i Norge, og en kilde til arbeidsplasser og innovasjon i samfunnet. For å forstå SMB-segmentet er god innsikt nødvendig. Pareto Bank er en bedriftsbank som kan bedrifter like godt som vi kan bank.

Vi vet at mange banker svikter i oppfølgingen av bedriftskundene. Særlig de mellomstore bedriftene faller mellom to stoler i større banker. De er for store for bankenes kundeservice, men for små til å få en egen kundeansvarlig. I Pareto Bank er de mellomstore bedriftene våre største kunder.

Ta gjerne kontakt for mer informasjon her

Fordeler med personlig service hos bedriftsbanken

Som bedriftsbank vet vi at tid og effektivitet er viktig i din arbeidshverdag. Det er av stor betydning å få tak i banken din når du trenger det.

Når du trenger banktjenester skal du ikke ende opp i et langt løp med chatboter eller bli satt fra den ene kundebehandleren til den andre. Slikt tar tid, og ofte må du forklare samme problemstilling mange ganger. I Pareto Bank får du som bedriftskunde din egen kundekontakt så du alltid har noen å ringe. Vi legger vår stolthet i at kundene skal få raske, riktige svar og kort behandlingstid.

Det å ha sin egen kundeansvarlig i bedriftsbanken har mange fordeler for bedrifter. Din kontaktperson følger deg og virksomheten, slik at du ikke trenger å forklare det samme gang på gang eller vente i dagevis på at dokumentasjon som er viktig for deg skal oversendes.

Når du trenger hjelp fra bedriftsbanken, ringer du direkte til en som kjenner deg og din bedrift fra før. Det gir trygghet og forutsigbarhet.

Vurderer du å bytte bedriftsbank? Her kan du lese mer om hvordan du får den beste innskuddsrenten

Unn deg en bedriftsbank som satser på personlig service

I Pareto Bank vet vi at gode digitale brukeropplevelser er viktig for våre bedriftskunder. Men vi er også klar over at det er noe automatiserte tjenester eller kunstig intelligens ikke kan erstatte.

Du får gode digitale brukeropplevelser i Pareto Bank, men du møter også et menneske du kan sparre med og som tar seg tid til å forstå din bedrift og optimalisere din bankhverdag.

Når vi er i dialog med mellomstore bedrifter, oppfordrer vi dem til å fortelle om driften, sine egne kunder og forretningskonseptet. Vi ønsker å ta rede på hva som gjør dem gode. Vi evaluerer hele bankavtalen, og foreslår løsninger som passer best for akkurat din bedrift.

I en gjennomdigitalisert verden satser vi på personlig tilstedeværelse. Vi følger opp, slik at du kan konsentrere deg om bedriften din og ikke bruke tiden på bank.

De beste bedriftsbankene gir god oppfølging

Pareto Bank er en mindre bedriftsbank, derfor kan vi yte en service som et tradisjonelt kundesenter ikke har kapasitet til. Vi bruker mye tid på å forstå kundene våre, slik at vi kan skreddersy og tilpasse tjenestene for å finne de mest effektive løsningene for den enkelte bedrift.

Sammen med kunden sjekker vi eksisterende avtaler og evaluerer om det finnes bedre alternativer. I sum kan det være mye penger å hente på ulike tiltak, og vi stiller de gode spørsmålene:

  • Kanskje dere ikke trenger alle de forskjellige tjenestene dere betaler for i dag?
  • Betaler du for mye for banktjenester hos din eksisterende bank?
  • Kan noe av bedriftens innskudd plasseres på en sparekonto slik at du får bedre betingelser for bedriftens overskuddslikviditet?

I Pareto Bank får alle den samme samvittighetsfulle behandlingen. Når vi er grundige i kartleggingen av bedriftens behov, får du som kunde de tjenestene du trenger, og unngår å betale for produkter du ikke har behov for.

Alle bedrifter er forskjellige og fortjener

  • Riktige banktjenester
  • God service
  • Fornuftig pris

Med den beste bedriftsbanken sparer du tid og penger

En egen undersøkelse som sammenligner ti ulike banker, viser at mange bedrifter kan vinne mye på å bytte til Pareto Bank. Summen av god rente på driftsinnskudd, moderate gebyrer og personlig service kan spare bedriften for både tid og penger.

Vi vet at gode betingelser og lave gebyrer er viktige drivere for bankbytte. Utover dette fremhever flere av våre bedriftskunder at egen rådgiver, korte beslutningsveier og fysisk tilstedeværelse er viktige årsaker til valg av bank.

I Pareto Bank har vi raske prosesser, og vi tror ikke på standardiserte og firkantede metoder. Hos oss tar bank rett og slett kortere tid, noe som kommer bedriftskundene til gode.

Vi tror at personlig service fra din bedriftsbank gjør deg bedre. Kontakt oss gjerne slik at vi kan finne gode løsninger for din bedrift.

Kontakt oss om bedriftsbank